Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 11:37 - За земетресенията и интернет
Автор: bluejaguar Категория: Други   
Прочетен: 2645 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 05.08.2009 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прави ми впечатление от известно време ( от както редовно ни пораздрусва в последните месеци), че когато и да друдне, където и да друсне и колкото и да друсне, хората не тръгват да се евакуират, а скачат по най-бързия начин на компа - в някой сайт, в някой форум, в някакви коментари към апокалиптични статии и започват да обясняват като луди колко силно им се е разклатил стола, как полилеят заплашително се залюлял и щял да им падне на главата, как от страх сърцето им отишлио в гърлото, какъв стрес преживяла котката и се скрила вдън земи под кревата, как захарта паднала от полицата....
Имам чувството, че наистина ще им падне тавана на главите, но няма да се скрият под някоя арка или да се изстрелят навън ако са в къща....продължават да висят в нета с ококорени от ужас очи и жадно да попиват най-новото около земетресението...
Според мен не могат да осъзнаят, че това е реален трус,  при тях сега и мислят, че всичко се случва в интернет, виртуално, че е просто поредната новина, към която в никакъв случай не бива да пропуснат да си кажат мнението и да си споделят мъката.

СПРЕТЕ СЕ ФАНАТИЦИ!!!



Гласувай:
2



1. lubopitstvo - Хе, хе
05.08.2009 12:05
на мен ми се разклати стола преди малко, но не се втурнах да правя описаните неща. Вратата е до мен, с една крачка съм навън.
Всичко е под контрол, споко :)
цитирай
2. thedarkangel1977 - абе ей, алюююю. . . люлююююю. . . . ти ...
05.08.2009 22:45
абе ей,алюююю... люлююююю....
ти толкоз ли не мож схвана, не мож ти стигна до главицата, че тия де ги обиждаш.... са сами и уплашени, и търсят съмишленици в нета, да се успокоят....
защото нета е техния втори живот....
ами аз съм в софия сега, ама ако ми трусне.... кво да бегам да търча по стълбите ли... ми че аз докат сляза, то ше ми се срути блока на главата....
а и кво да бегам.... ше трусне и ше спре... по-добре да си седя пред компА и да не съм сама и да съм по-малко уплашена, отколкото сама и още по-уплашена....
представи си че ти иде торнадо насреща... кво правиш - търчиш да му изббягаш ли, или заставаш с лице пред страха си....

фанатици нема.... проблема си е у твоята глава....
цитирай
3. bluejaguar - hahh :D
06.08.2009 10:11
не говорим нито за торнадо, нито за наводнение, а за земетресение... :р торнада по нашите ширини все още няма, но така става от гледане на много филми и киснене в нета :D правописа също няма да си го подобриш там ;р
цитирай
4. thedarkangel1977 - ти за моя правопис недей съ тривожи. ...
11.08.2009 11:22
ти за моя правопис недей съ тривожи... пирфектен е, когат искам...
филми гледам по тивиту, новини също... по новините гговорят за торнада, и урагани....
ам явно ти не гледаш новини...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bluejaguar
Категория: Други
Прочетен: 209394
Постинги: 37
Коментари: 31
Гласове: 124
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930