Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2011 19:03 - Избор на пералня
Автор: bluejaguar Категория: Технологии   
Прочетен: 7900 Коментари: 3 Гласове:
0



Харесахме си една Hotpoint Ariston преди няколко дни, с много хубаво, подредено и разбираемо меню (имаше и книжка на български), хубави функции, 36 месеца гаранция, произведена в Италия, въобще - чудничка. :) Все пак не я взехме, за да говорим първо с един познат майстор на перални, за да каже той как е марката откъм техническа поддръжка.
Та човекът обясни, че допреди 5 години някъде, Аристон е била добра марка, но вече при нея и при Индезид, казаните (защото оказа се че са 2 - външен и вътрешен) ги правели сляти (от пластмасови елементи), т. е. не се разглабят. Ако нещо се повреди там (дори някакъв малък елемент) не може да се разглоби казана и не може да се поправи - трябва да се смени целия, а един нов казан струвал около 300 лв. :(  Много жалко, поне за мен беше голямо разочарование.
Казал също, че според него в момента на пазара най-добрите перални са Beko и Gorenje.  Сега пак се започва с обиколките. :(

Та така, реших да споделя наученото, може да е полезно за някой. :)


Тагове:   избор,   пералня,   ariston,   indezit,   beko,   Gorenje,


Гласувай:
0



1. анонимен - Аз съм с Аристон със сушилня, взех го ...
09.05.2011 20:33
Аз съм с Аристон със сушилня , взех го защото съм чувал добро за тях . Доста шум вдига . Моя приятелка си взе Candy, много по-тихо и качествено пере .
цитирай
2. bluejaguar - шумът да и е кусура... :)
10.05.2011 13:26
kentavur написа:
Аз съм с Аристон със сушилня , взех го защото съм чувал добро за тях . Доста шум вдига . Моя приятелка си взе Candy, много по-тихо и качествено пере .


Майсторът каза, че този начин, по който сега ги сглабят е сравнително нов, преди са си били разглобяеми казаните. Иначе и аз също четох хубави неща за Аристон и даже хората казват, че са с по 5, 6, даже 12 години с такива перални и са много доволни.
За Канди също хубави неща чувам, даже ми се струва че към тях ме влече.

П.П. в крайна сметка е и въпрос на късмет със самия уред
цитирай
3. bluejaguar - В крайна сметка
06.06.2011 20:39
взехме Горение - хубаво пере. Само много центрофуги има и няма начин да настроиш програмата да са по-малко (само оборотите дава да се намалят), завива им се свят на дрехите от толкова въртене. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bluejaguar
Категория: Други
Прочетен: 209208
Постинги: 37
Коментари: 31
Гласове: 124
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031